24/7?

Detta kommenterade en anonym person på vår blogg i eftermiddags:



Och jag Veronica vill först och främst säga att jag har inte färgat mitt hår på 2 hela år. Så du vet inte ett skit vad du snackar om? Varför skriver du saker som du inte har en minsta aning om? Asså SERIÖST kan du ge dig eller? (Ironi av ditt seriöst, haha). Ärligt talat, har inte klippt mig på ett år och inte färgat på 2 hela år. Hade min naturliga hårfärg med lite ljusa slingor i, det kallar jag inte att jag färgar det JÄMT? haha. Ja, undra vem denne man kan vara? ;)



Kommentarer
Postat av: Ana

Det är säkert någon som inte mår bra som skrev det. Tydligen ha rinte personen råd att färga sitt egna hår ;)

2009-11-12 @ 22:59:55
URL: http://anibanani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0