Godmorgon.

Godmorgon på er allihopa!

Jag vaknade precis, ska snart börja fixa mig och sen dra iväg till skolan.
Känner mig helt sjukt trött och vill allra helst ligga kvar i sängen och sova :/

Om ni läst vår andra blogg, apieceofsisters.se så vet ni att min kosthållning just nu är helt rubbad tack vare min frukostätning. Så idag blir första dagen till att återställa den. Känner mig taggad måste jag erkänna, för det ska bli så skönt att slippa allt chips, godis och SOCKER.
Ni kan inte ana hur mycket onyttigt jag har ätit den här helgen, så det är inte mer än rätt till att försöka vara lite nyttig.

Tror ni att jag kommer klara av att hålla mig nyttig denna vecka?


Min mat nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0