Hemma.

Har precis ätit och sattit mig ner för att varva ner lite.

Har varit på salongen hela dagen, hade 3 kompisar där som jag klippte och allihopa blev jättefina :)

Men jag har verkligen insett nu att min nya praktiksalong är verkligen SJUKT bra, har haft sådan otur förut med salonger men denna är helt perfekt. Trivs verkligen otroligt bra!

Det är redan torsdag, snart fredag. Tiden går verkligen hur snabbt som helst,  bara 4 veckor kvar tills min födelsedag. WEI, längtar verkligen.

Hoppas ni har haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Ana

=) snart blir du myndig plutten hehe

2009-11-26 @ 22:49:26
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: annika

tack så himla mkt för att bea klippte mig, är jätte nöjd trotts att det bara va en topping :D



pusspåerbåda

2009-11-27 @ 19:28:22
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sattit?

höhöhöhöhö

2009-12-03 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0