Växtvärk?

Kan inte sova, har försökt i flera timmar men jag kan inte för jag har VÄXTVÄRK i mina ben (!!!) :O

Kan man fortfarande ha det fastän man är snart 18 år? Hur länge växer man egentligen?
Ska jag bli ännu längre nu !? haha vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt...

Har haft växtvärk typ 2 gånger tidigare i år, det gör så fruktansvärt ont. Men betyder det att jag fortfarande växer eller är det någonting annat? Någon som är bra på... kroppar? Blir nästan orolig om det är någonting annat, någon ledsjukdom eller nåt? (NEJ, nu vaknade hypokondrikern i mig haha)



Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah scrollade ner så jag såg allt utom sista raden. jag bah "åhnej nu börjar hon igen, jävla hypokondrikerunge.." hahahah

2009-11-18 @ 01:19:13
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag har växt 2 cm sen jag var 18-19.nu är jag 23 och 2 cm längre =)

2009-11-18 @ 09:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0