3 frågor om bloggvärlden!





Kommentarer
Postat av: Sara

fråga 1. bra inlägg med mycket bilder. Helst videos också det gör det roligare att läsa.



fråga 2. Kenza o blondinbella var den första generationens bloggare. Kissie skriver provocerande.



fråga 3. Säkert 80 procent skulle jag tro. Dom flesta...

kram!

2009-11-26 @ 17:08:21
Postat av: anna

1.mycket bilder och mycket mode

2.tror att dom fick så många läsare för att dom började blogga så tidigt nu är det mycket svårare pga det är så otroligt många som bloggar när dom startade sina bloggar var det inte många som hade blogga´r!!

3.Ja självklart utan pengar skulle dom inte fortsätta blogga men jg tror att det är en vana att sätta sig vid datan och blogga när man vaknat ta dagens outfit ...

2009-11-27 @ 13:59:10
URL: http://brattitudes.blogg.se/
Postat av: Louise ♥

1. Den ska innehålla mycket bilder och gärna mode då många tjejer är insatta i det nuförtiden :) Och lite diskussioner typ, lite frågor till läsarna. Eran blogg är ett perfekt exempel på hur en BRA blogg ska se ut :)

2. Blondinbella & Kenza var väl de första med stora bloggar, typ? Jag tror det handlar rätt mycket om att de lägger ut mycket bilder, dagens outfits osv. Jag har inte kollat igenom Blondinbellas gamla arkiv men hon pratar rätt mycket om självförtroende och sånt, jag mår iaf bra när jag läser hennes inlägg, hon har ju helt rätt. Kissie dock var väl lite senare och lite av en wb och provocerade sig fram.

3. Alltså, jag tror dom flesta gör det. Okej om dom skriver att de bloggar för att de tycker det är roligt, men det måste nog bero lite på pengarna. Och sen tycker de säkert om att blogga också :)

2009-11-29 @ 12:24:45
URL: http://louisebhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0