Party,party.

Ikväll ska jag (bea) på en utklädningsfest, temat är rock eller pimps n hoes. Jag har ingen aning om hur jag ska klä ut mig eller vad jag ska klä ut mig till!?
Känns som om jag har mer material till att klä ut mig som rockare, men det känns samtidigt lite tråkigt?
Roligast vore det ju om man klädde ut sig till pimp och man hade grillz i käften, en saftig käpp och en snygg hatt haha.
Men blir nog troligen att klä ut sig till hoe isåfall, kul men ändå ganska lätt?

Vad tycker ni att jag ska klä ut mig till?

Rockare, pimp eller hoe?


Lite rock-chict va?



                                   Pimp?

Preview5a.jpg SEXY HOE! image by lucky_liz
Hoe? (dock skulle jag självklart va mer påklädd)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen!



Anledningen till varför jag just frågar er är för att ni är lika gamla som henne,verkar ha mycket vänner ja alltså ni verkar ha ett brett utbud av vänner=)

Om jag inte tolkar ert svar fel känns det som att ni ändå förstår vem och vad jag pratar om?:)



2009-11-28 @ 14:43:41
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: Ana

pimp =)

2009-11-28 @ 15:17:47
URL: http://anibanani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0